LanvinxH&M

November 03, 2010 @ 09:13:47 AM
Post: 62
Join Date: Jul 2009
Location: Ontario
Hey guys, I'm not too sure if I am doing this properly, or I should put it in the shopping guide, but this collaboration is coming out soon, and I was wondering what H&M store's in Toronto will be getting it, Yonge Street? Or Bloor? since Bloor has the higher-end clothing?

I just wanna get a few things, the men's collection has some nice lookin' clothes.

So, does anybody know?
November 03, 2010 @ 11:35:29 AM
Post: 114
Join Date: Jun 2007
if it's anything like the cdg collab then go to bloor or eaton centre

set your alarm early, bring a warm coat, a nintendo DS and a few coffee mugs for the wait

if you want any of the wearable pieces in a normal size then bring a chainsaw. no mercy.
November 03, 2010 @ 11:50:30 AM
Post: 62
Join Date: Jul 2009
Location: Ontario
Shit, really, it's that bad, even with Male's?

shiiiiiyyytttt.
November 03, 2010 @ 14:57:50 PM
Post: 114
Join Date: Jun 2007
toronto mindset = buy now return later

which i can't blame people for.. but watching dudes buy polka dot dress shirts @ the cdg collab was kinda sad. i'm sitting out this one.
November 03, 2010 @ 15:44:03 PM
Post: 1881
Join Date: Oct 2009
Location: canada, dirty gully town near toronto
for the jimmy choo collection it was eatons and bloors iirc
November 03, 2010 @ 23:20:12 PM
Post: 62
Join Date: Jul 2009
Location: Ontario
Haha, I doubt it's worth the trip to toronto then, I saw the pieces, there was some nice stuff for the males, it's just basically basic's. I don't feel like campin' I'd just wanna walk in, and pick up what i want.
November 06, 2010 @ 23:15:53 PM
Post: 1862
Join Date: Aug 2006
Location: toe ron toe
Won't happen. You might see a few select pieces there a month after the actual drop.
November 07, 2010 @ 10:27:13 AM
Post: 355
Join Date: Feb 2009
Location: New York
Good luck... ahahahaha
November 07, 2010 @ 22:12:12 PM

Inactive User

Go for eaton center, but there will be a lineup.
But all you have to do is lineup.

Personally Im not feeling the pieces in the collection, nothing really jumps.
November 16, 2010 @ 09:54:55 AM
Post: 2461
Join Date: Apr 2007
Location: Toronto
anyone going and feel like doing me a pickup? blushing
November 24, 2010 @ 13:03:44 PM
Post: 6
Join Date: Nov 2010
thank god i didn't go..
apparently it was a mess everything was sold out in 15 mins!
November 24, 2010 @ 16:29:32 PM
Post: 402
Join Date: Jul 2009
if it's anything like the cdg collab then go to bloor or eaton centre

set your alarm early, bring a warm coat, a nintendo DS and a few coffee mugs for the wait

if you want any of the wearable pieces in a normal size then bring a chainsaw. no mercy.


lmfao i remember those cdg collabs...people were going apeshit man
November 26, 2010 @ 17:22:37 PM
Post: 1179
Join Date: Nov 2007
Location: Toronto, Canada
Apparently there was no line control on Bloor so you could just show up at 8:01am and get in.

Either way, H&M collabs suck. Shitty quality, just save up and get the normal line.
November 28, 2010 @ 18:35:52 PM
Post: 155
Join Date: Aug 2010
where can i find the collection?
Please login first to reply.
x