OFFICIAL First Car Thread

Jan 05, 2010 @ 19:44
black 2010 accord coupe, 4 banger automatic. fuck yall. savin up for a 240sx thoe so suck my ass!
Jan 07, 2010 @ 22:52
you had an e34 540i? lucky bastard
still have it.. i only got it last summer. its a 1995, had 116k on it at the time. thing is a deathtrap in the snow though. screw new england haha. probably gonna get something else once i'm off to college though
Jan 12, 2010 @ 19:49
thats a dope as fuck ride
Jan 13, 2010 @ 18:45
Jan 14, 2010 @ 23:13
Just got an 08 mini cooper blushing
Jan 31, 2010 @ 12:31


this was my first car

...ballin!
Feb 02, 2010 @ 12:12
'99 Mazde Protege, 5 speed standard. pretty solid car when the alternator was working
Feb 15, 2010 @ 18:00
Just got an 08 mini cooper blushing


hows that treating ya? idk y but i kinda want one...
Feb 15, 2010 @ 23:04
98 Tacoma Sr5
Feb 16, 2010 @ 00:58
1998 Volvo S70 GLT, Red.
Feb 16, 2010 @ 01:01
1998 integra ls
Feb 23, 2010 @ 00:12
97 Integra LS 5spdsmh
Mar 07, 2010 @ 19:21
My first car was techinically a 98' 328i, but it's fucked up after the first week of me driving it, and my dad and I are working on it.

Now i'm driving an 04" Audi A4.
Mar 29, 2010 @ 16:36
I was blessed with my first car being an 08 TL.
Apr 09, 2010 @ 16:49
Integra GSR. Pretty affordable now. Tons of mods. Fun to drive.
Apr 10, 2010 @ 22:30
How much does a decent E46 cost?
Apr 12, 2010 @ 16:33
How much does a decent E46 cost?


Depends on the model you want
(assuming the car isnt a piece of junk)
7000 or less for a 323-325i

probably around 7000-22,000 for a 330ci ZHP or not

m3 15,000-40,000 some are pretty expensive still if they have relatively low miles, or a competition package.

It all really depends on miles, title, damage, and the options. There isnt really an exact price to give.
Apr 16, 2010 @ 02:13
mitsubishi lancer es '02. haha, pretty weak but it gets me from pt A to pt B! all i need for now...
Apr 25, 2010 @ 11:03

Family sedan steez
Apr 25, 2010 @ 11:53


my teg, still gotta drop it and find some 1pc headlights
May 27, 2010 @ 00:57
s13 fastback fosho do!!
Jul 07, 2010 @ 10:58
96 civic hatchback
Jul 07, 2010 @ 15:05
c klasse
Jul 18, 2010 @ 16:21
hb reccomend me a car for under $20k. i dont want to do put anything on it since i dont know anything about cars. +
Jul 25, 2010 @ 17:56
I'm looking into getting my first car, still looking around but these two cars kinda interest me.

VW Golf or Dodge Caliber?

I'm looking at the 7-10k range. The caliber is less expensive with newer models meanwhile the golf is around the same price and 2 years older.

Any thoughts on the caliber? Golf? As first cars?

I know VW's are expensive to maintain/repair, but how about Dodge? Any knowledge about driving on snow with those cars?


Greatly appreciated.
Jul 25, 2010 @ 18:33
anything>dodge

Melo Gang All Day

Jul 26, 2010 @ 03:34
^agree. this should be a pretty easy choice. my friend has an '10 Golf with DSG and its pretty fun to drive, though very loud which is due to the size of the car. the fuel economy is also pretty good, but he has the 2 door TDI, which is diesel
Aug 25, 2010 @ 06:04
my first car was a 1991 240sx Coupe lol ran for a little bit then the head gasket blew, sold it as a shell after that.

S.F.S - VRT

Aug 26, 2010 @ 05:29
Volkswagen T3 bully. What a classic. Unfortunately, I could not keep it. Gas was far, far to expensive (engine drank like a V12), plus taxes... I miss it smh.
Sep 06, 2010 @ 22:11
92 pontiac sunbird..
Please login first to reply.
HYPECHAT 0