Post pics of sick cars

December 23, 2010 @ 16:25:00
Originally posted by Inactive User
blinkyeyes Huh? The R18 was just unveiled this month, it hasn't been raced yet and will make its debut in May


ohhh really? i thought it was a picture of the R10 TDi, my bad. all those prototype race cars look similar, lol.

ban it for the LED's... audi needs to stop


hmm, BMW fanboy over here, get over yourself.

even the new 3 series has got LEDs

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/exterior_design/light_design.html
December 24, 2010 @ 03:16:10
HIDs and bi-xenons are still standard fare for BMW's and most other manufacturers. Most have just started using LED's on their most premium models and even that is most likely an upgradable option. Audi has LED's everywhere in all cars, not just front headlamps and taillights, and they are known for it.

LED's on production cars are fine, but LED's on a Le Mans race car is overkill and the racing commission probably wont even allow it.

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

December 24, 2010 @ 09:26:19
760li>a8


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


&)&)&)&)
December 27, 2010 @ 02:46:57


That DD for the winter swag...

-THiZZ
December 27, 2010 @ 03:28:30
sick cars everyone

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 28, 2010 @ 10:57:16
Looks like some "self clearancing" going on.
December 28, 2010 @ 15:42:42
anybody know what wheels are on that 350 at the top of the page?

I see em all the time on drift cars and never can get an id.
December 28, 2010 @ 21:19:33
Weds Kranze. Probably most notably seen on Mad Mike's FD.
December 30, 2010 @ 00:35:14
A3 on 19'' cast MIA courtesy of Rotiform.. smokeyface


and of course the drool worthy OEM+ s4 avant on Rotiform SJC's &)

(Invalid img)

and a few more random goodies i found blushing




and indeed... the hardest SAAB 'round these parts smokeyface

January 05, 2011 @ 16:41:22
January 05, 2011 @ 17:00:45
damn that ferrari is hot.
January 05, 2011 @ 21:41:00
you could grill a t-bone on those brakes... goddamn

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

January 06, 2011 @ 16:27:36
what model is that ferrari?
its slick...and the wheels...

wanted in size 10 DEADSTOCK only..01 bred 1s

January 06, 2011 @ 19:29:40
f599 gto

Easy mang...

January 06, 2011 @ 22:21:28
damn that ferrari is hot.


nice!
January 08, 2011 @ 04:29:03
this is a pretty good thread
January 09, 2011 @ 14:29:54



January 09, 2011 @ 20:21:15
January 09, 2011 @ 21:26:57
amg wheels on e36

January 09, 2011 @ 23:45:34


that's kinda strange but they look pretty good.

all these damn european cars being posted are making me want an e46 m3 even more.
January 14, 2011 @ 22:50:09

Instagram: steezy_pinoy (Willie Idolor). evo x and g35 owner i dont have time for haters, im too busy working

January 14, 2011 @ 22:51:19





Instagram: steezy_pinoy (Willie Idolor). evo x and g35 owner i dont have time for haters, im too busy working

January 15, 2011 @ 13:59:10
January 15, 2011 @ 20:44:52





BAWSE!

January 16, 2011 @ 05:39:10
January 18, 2011 @ 18:44:13
January 18, 2011 @ 21:54:08

Inactive User

Originally posted by Inactive User


bad ass!!
January 20, 2011 @ 02:34:48
January 20, 2011 @ 21:52:00




Easy mang...

Please login first to reply.
x