New Porsche Carrera 4 vol must cop for canvas08

October 03, 2011 @ 06:18:12



lmaoooooooooooooo
October 03, 2011 @ 07:29:06
holy shit

i eat boxes

October 03, 2011 @ 08:11:51
on my way to dealership.

gonna get it in burnt orange with red interior.
October 03, 2011 @ 14:02:03
WTF is that?
October 03, 2011 @ 14:21:36
.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 03, 2011 @ 16:47:34
as stupidly retarded as this is, the bodywork and fitment isnt too shabby

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

October 03, 2011 @ 19:01:25
lol
October 03, 2011 @ 23:06:39
Still a boxer doe

.

October 03, 2011 @ 23:34:19
Damn LoL. whoever did that body work did a damn good job.
October 04, 2011 @ 17:27:33
I mean I guess the actual workmanship isn't bad, but the car is absolutely hideous
October 06, 2011 @ 00:46:51
hhahahahaha ive seen this car in SD. subaru porche... fucking GROSSSS
October 06, 2011 @ 09:11:06
^^^ Wonder what kinda guy drives this lol
Please login first to reply.
x