What is your current car and realistic next car?

Feb 05, 2011 @ 15:28
current: mk3 jetta
future: e46 or e92
Feb 05, 2011 @ 15:31
current : mk3 jetta with rs's and all that typical shit.

next: miata with work equip 01's and all that typical shit.
Feb 07, 2011 @ 19:20
my current car is a 92 nissan 240sx. it's a project car thats moving pretty slow right now. it's got an injen intake, headers, AFC-neo, and Tein flex coilovers. not much use recently as it's a pretty crappy winter car. next car would be a z32 or z33. but that's not any time soon.
Feb 08, 2011 @ 08:54


e92 328i sports/premium 6 speed manual

Next: space gray e92 335i, same options plus navi and peanut butter guts
Feb 10, 2011 @ 01:43
Current car : stupid fucking 08 ford escape my parents got me :/ (after selling the escalade)

Future : Yamaha R6


oh man poor you, your parents bought you a fuckin next to new car. Fuckin babies in here. Both my parents driving benz and beamers and I had to work my ass off for a summer for my 1997 Integra.
Feb 19, 2011 @ 02:41
my current car is a '97 honda civic ex VSM in auto |0 ... but i'm saving til the end of the year and will hopefully pick up a 2011 gti 4Door manual &)&)&)&)&)&)&)
Feb 22, 2011 @ 02:19
really want to find a clean integra
Feb 22, 2011 @ 08:02
hoping to make this happen by fall

current: '02 honda civic ex, '11 infiniti g37x sedan
next: '11 bmw m3 sedan
Feb 22, 2011 @ 18:43
currently driving a 08 cr-v. realistic next car would be a civic si. just saw it a week ago in DTLA while they were filming a commercial for it. looks pretty good.

http://www.ktbbrand.com/blog/behind-the-scenes-civic-commercial/

KushTastesBetter @TIMxKTB http://www.ktbbrand.com

Feb 23, 2011 @ 00:33

justsomedude.us

Feb 23, 2011 @ 04:39
Current car is a 95 240sx with an SR20DET. Shit is baller. Next car? Maybe another one.
To the guy up there with the SAFC, get rid of that shit.
Feb 24, 2011 @ 12:01
Current:
'93 Mazda RX-7

'08 Suzuki GSX-R 1000


Future: Probably another RX-7 but I would like an SUV. Maybe a BMW X5, Infiniti FX, Audi Q7. And I'm always going to buy the GSX-R
Feb 25, 2011 @ 01:48
current gsr

next sti or an evo.. hopefully haha
Feb 26, 2011 @ 19:39


e92 328i sports/premium 6 speed manual

Next: space gray e92 335i, same options plus navi and peanut butter guts

Cawped!..only 15k miles on this bitch



Feb 26, 2011 @ 19:42


e92 328i sports/premium 6 speed manual

Next: space gray e92 335i, same options plus navi and peanut butter guts

Cawped!..only 15k miles on this bitch



Mar 03, 2011 @ 02:10
07 350z current
98 supra future
Mar 04, 2011 @ 20:28
current: 01 corolla
next car: 2009 impereza or vw rabbit
Mar 07, 2011 @ 04:17
Current: 2002 Celica GTS
Next car: BMW 335i
Mar 07, 2011 @ 19:37
07 350z current
98 supra future


why downgrade
Mar 08, 2011 @ 02:01
current car...

fucking nothing

next car...

idk
Mar 09, 2011 @ 23:20


nice! any plans?

i'm not driving shit at the moment, once i'm outta school and working, prolly go mkiv or mkvi r32

Melo Gang All Day

Mar 10, 2011 @ 13:32
^not really maybe just matte black grills, and may do some springs after warranty's up, the power difference is pretty nice, love turning this bitch on and hearing it growl in the morning.

"No tints when i ride, i want be seen bitch, i aint got nothing to hide my interior clean"
Mar 11, 2011 @ 08:51
Hey people
Hi guys! Great forum! I
Mar 11, 2011 @ 23:58
why downgrade


Supra > Z, in terms of resale and performance.

I really want a Kouki 240 or a S2K as my next. Will be ultimate DD/Touge Vehicle LOL!
Mar 12, 2011 @ 01:23
Supra > Z, in terms of resale and performance.
LOL!


This isn't the fast and the furious. Resale maybe, but not performance
Mar 12, 2011 @ 02:06
what?... Idk if you have ever driven a 350 or even the 370... Slow as hell IMO. I even drove the latest Nismo and it still was slower than I expected. Only got 370hp something like that. (dont know the exact specs but its not much).
Mar 12, 2011 @ 02:30
what?... Idk if you have ever driven a 350 or even the 370... Slow as hell IMO. I even drove the latest Nismo and it still was slower than I expected. Only got 370hp something like that. (dont know the exact specs but its not much).


but stock 350/370 still quicker than any stock Supra
Mar 12, 2011 @ 02:35
but stock 350/370 still quicker than any stock Supra


a supra has a lot more potential than a 350z though.

Melo Gang All Day

Mar 12, 2011 @ 02:58
he said stock
Mar 12, 2011 @ 03:02
current altima/future evo blushing
Please login first to reply.