FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
December 14, 2009 @ 11:22 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

I can spend around 5-10k on a 4 door car. Has to be asian made because my parents prefer one -_- and has to be under 85k miles. What should i cawp? and i dont really want to rice out an old civic, so that's out of the questionn
December 15, 2009 @ 12:03 AM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

An Accord???They actually look nice when done right, Mileage is what is going to kill you in the long run...

-THiZZ
December 15, 2009 @ 12:48 AM
Ferris.Bueller

Post: 1291

Join Date: Sep 2009

Location: Them Grimey Streets...

Dat Lamboooooooooooooooo
December 15, 2009 @ 01:00 AM
kmz

Post: 903

Join Date: Mar 2008

Location: LA

wrx
December 15, 2009 @ 07:52 PM
Jphn-John

Post: 467

Join Date: Mar 2009

Location: California





thought id scan&upload an accord to convince you to get one. they can be dope.
i scanned it from my modified mag because they didnt have the pictures on their site.
December 15, 2009 @ 09:41 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

wrx


Did you even bother to look at his price... get outta here with that shit...

-THiZZ
December 15, 2009 @ 09:55 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

how do accords drive? i remember my sister had like a '94 and that shit broke down a shitload
December 15, 2009 @ 10:03 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

Depends on the driver and how well you take care of them...they can be super comfortable and reliable. It just depends on what you want the car for and plans for the car honestly...

-THiZZ
December 15, 2009 @ 10:23 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

pretty much, i just want it as an everyday car. gotta make long trips for school razz
December 16, 2009 @ 05:13 PM
northwest

Post: 4034

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

acura integra (1994 and up).. thats a step up from honda (yes i know theyre the same company), and you wont get as much shit from people if you mod it. adding a lip kit, rims, and a few mods to the engine is not 'ricing out' either
December 16, 2009 @ 06:18 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

Well for a good DD i would go with the accord. Less likely to be stolen over a civic and integra...

-THiZZ
December 16, 2009 @ 08:14 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

well i found an '02 black accord SE with about 70k miles for 8k and an 04 gray civic LX with 80k miles for 7k. im debating on which to get, because the civic doesnt look half-bad.
December 16, 2009 @ 08:23 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

ACCORD EASY!!! That Civic is not gonna cut it in terms of comfort and performance...

-THiZZ
December 16, 2009 @ 08:49 PM
Ihome

Post: 685

Join Date: Jan 2009

Location: no

fuck get an intergra
December 16, 2009 @ 09:28 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

Only integra generation worthy of noting now adays is the RSX...

-THiZZ
December 16, 2009 @ 09:40 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

4 door integras are lame razz and besides, in my area, integras get jacked all the time
December 16, 2009 @ 10:19 PM
Suraj

Post: 1516

Join Date: Nov 2008

Location: Orange County

Reply
Andy. Get a Ford Focus. :D
December 19, 2009 @ 12:04 AM
Cybrax2

Post: 529

Join Date: Mar 2009

Only integra generation worthy of noting now adays is the RSX...

-THiZZ


naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

with 5-10k.
Buy a clean Gs-r. Koni/GC or PIC coilover if you wish. do as you wish. JDM front will look nice but it will cost a pretty penny.
Shit you can even get a Type-r.
December 19, 2009 @ 08:32 AM
lostin978

Post: 72

Join Date: Nov 2008

Location: Boston

if i had 5-10gs to blow.. i'd get a subie 2.5 rs or maybe a 99-00 electron blue si or maybe a gsr
December 21, 2009 @ 11:27 PM
THiZZ

Post: 2677

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

with 5-10k.
Buy a clean Gs-r. Koni/GC or PIC coilover if you wish. do as you wish. JDM front will look nice but it will cost a pretty penny.
Shit you can even get a Type-r.


LMAO what for 7-10K you can get a type S... K Series>B Series in every aspect. Not to mention the theft rate is lower. Stock 5x114.3 lug pattern which means Work/Volks/SSR's as opposed to your shitty as rota's. Leather seat's, LSD, Bose Stereo, TRUE VTEC etc... Don't get me wrong there is still a couple of type r's rolling around that are nice but the whole ITR conversion shit has become hella popular and less rare. I mean you get the wow factor but with the same amount of time and effort a RSX is better in every aspect...

-THiZZ
December 23, 2009 @ 11:54 PM
Cybrax2

Post: 529

Join Date: Mar 2009

i dont have rotas....
where did you get that?


i ws just opening options
December 25, 2009 @ 06:56 PM
Redline

Post: 730

Join Date: May 2007

i know a guy that can get you a decent discount on a toyota matrix
December 25, 2009 @ 08:04 PM
FRESHPRINCE707

Post: 65

Join Date: Oct 2007

bro try looking for a wrx..if you look around you can find a couple that will meet your criteria
December 27, 2009 @ 12:24 AM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009



got this for 11k out the door with 40k miles.
December 27, 2009 @ 04:30 PM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC



got this for 11k out the door with 40k miles.


lol
December 28, 2009 @ 03:07 AM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

what's so funny? what are you driving?
December 28, 2009 @ 02:10 PM
naRipsta

Post: 483

Join Date: Apr 2009

4 door integras are lame razz and besides, in my area, integras get jacked all the time


Lol, mine survived for years.

Integra 4-door GSR dumped on 5Zigen FN01RC's. NO one attempted to jack it, I loved that car.
December 28, 2009 @ 02:37 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

^damn lucky, people even jack crvs in my area.


and it's an 05 accord that will last me a good 10 years or more, compared to some modded car. kbb price is 13k. and this car has a clean title. i'd like you to see something better in the oc area that's 4 doors with lower miles and looks nice.
December 28, 2009 @ 03:05 PM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

the accords nice. good daily car, not many problems, and its damn comfortable. Obviously cant mod the car, but for what it is, its good.

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

December 28, 2009 @ 03:45 PM
naRipsta

Post: 483

Join Date: Apr 2009

^damn lucky, people even jack crvs in my area.


and it's an 05 accord that will last me a good 10 years or more, compared to some modded car. kbb price is 13k. and this car has a clean title. i'd like you to see something better in the oc area that's 4 doors with lower miles and looks nice.


714 ain't shit, I live in the 714 lol. Santa Ana to be exact.

All I had was some nice security features with a CLUB lol. But yea, I wouldn't get a Honda if you wanna get some sleep at night.

Please login first to reply.
Back To Top