Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
October 18, 2009 @ 10:54 AM
MiamiSkate

Post: 423

Join Date: Mar 2008

Location: Miami, Florida

People who drive 300s, 350Zs, 'Vettes, and lifted trucks all look like fucking douchebags.

All the moms and high school girls drive the Beamers 'round deez parts.


Lol all the jamaicans who arent driving hondas and toyatas drive beamers here, beamers are superior driving machines
October 18, 2009 @ 07:06 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

you realize you can easily argue the same thing with clothes and shoes right?

of course. just substitute cars for clothes/shoes and you have my argument. other than that i wont waste my time typing something out for someone as foolish as you rheng.
October 18, 2009 @ 09:07 PM
rheng

Post: 109

Join Date: Jun 2009

of course. just substitute cars for clothes/shoes and you have my argument. other than that i wont waste my time typing something out for someone as foolish as you rheng.

So then how is spending money on cars and less of a waste than spending it on clothes?
see the hypocrisy in your argument?


unless of course your talking about those who spend every penny to buy x car. Yeah, that's retarded.
October 19, 2009 @ 12:17 AM
drewAM

Post: 515

Join Date: Aug 2009

Location: xFLx

I have to disagree when it comes to Mustangs. While there are a lot of douche Mustang owners, there are also a lot of regular guys who just like the car.

I have a 2003 black V6 hardtop. My mom got it when I was 15, and drove it until I was old enough to. It's nothing fancy, and I don't drive like a dick and act like I'm going to blow your doors off. Generally, Mustangs have been the most affordable sports car since their introduction, so I don't see why anybody who drives anything GT or lower has an elite attitude.

Plus, I think there is generally a bit of confusion about people who are proud of their car (like guys who restore it from junk). If they put the work into it, and made it a high performance car or got it back to showroom quality, I think they deserve to take a little pride in it. Especially when people who can afford top-quality vehicles run them to shit and barely maintain them.

FUCK MY NIGGER DAD

October 19, 2009 @ 03:28 AM
midwestfever

Post: 485

Join Date: Jul 2008

douche cars: honda civics (your car is old and it is slow), honda accords (your car is your moms, take the altezzas off), acura rsx, jeep liberty, ford ANYTHING, chevy ANYTHING, bmw 1 series, bmw 7 series, you got trolled, mazda ANYTHING, pontiac anything, hummer, nissan 350z

FORUM SIGNATURE

October 19, 2009 @ 09:19 AM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

So then how is spending money on cars and less of a waste than spending it on clothes?
see the hypocrisy in your argument?


unless of course your talking about those who spend every penny to buy x car. Yeah, that's retarded.
you would be right if i did waste money on clothes..but i dont
October 21, 2009 @ 04:08 AM
midwestfever

Post: 485

Join Date: Jul 2008

but you sure as fuck waste a lot of time on a forum, more than likely not making money doing so

FORUM SIGNATURE

October 21, 2009 @ 08:46 AM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

but you sure as fuck waste a lot of time on a forum, more than likely not making money doing so


^hahaha pitiful. if you knew me ive been here since 06 and pretty much took a 6-8 month hiatus off this forum only to come back and find even more idiots then before. But hey you're entertaining me so i guess its a good thing.
November 1, 2009 @ 03:58 PM
northwest

Post: 4034

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

imo:

dodge neons, some integra/honda drivers, ricers, camaros, prius' (almost all hybrids),

disagree with the bmws though, those are nice cars, and id be happy to have one
November 1, 2009 @ 05:18 PM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

wait wait wait. every car in existence has been listed. so what car ISNT a douche car to you haters?
November 1, 2009 @ 06:43 PM
Cake

Post: 89

Join Date: Apr 2008

wait wait wait. every car in existence has been listed. so what car ISNT a douche car to you haters?


one that they can afford
November 1, 2009 @ 06:45 PM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

well civics were brought up so i dont know.... hahahaa minivans then?
November 1, 2009 @ 06:54 PM
FakeassJulian

Post: 87

Join Date: Oct 2009

chevy colbalt
dodge neon

game over
November 3, 2009 @ 07:38 AM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009

lol at the douchebaggery going on in this thread

theres no such thing as a douchebag car, thats the biggest overgeneralizing ive ever seen..
you can say yeah i see alot of ____ in this ____ but cmon hating on hondas, bmws ballabhabhl its kinda stupid imo
November 4, 2009 @ 09:21 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

lol at the douchebaggery going on in this thread

theres no such thing as a douchebag car, thats the biggest overgeneralizing ive ever seen..
you can say yeah i see alot of ____ in this ____ but cmon hating on hondas, bmws ballabhabhl its kinda stupid imo


so which douche bag nominated vehicle do you drive?
November 9, 2009 @ 08:53 AM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009

so which douche bag nominated vehicle do you drive?

07 accord|0
November 10, 2009 @ 03:23 AM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

lol at the douchebaggery going on in this thread

theres no such thing as a douchebag car, thats the biggest overgeneralizing ive ever seen..
you can say yeah i see alot of ____ in this ____ but cmon hating on hondas, bmws ballabhabhl its kinda stupid imo


agreed

but i'm planning to get a bmw soon so i can't really talk smile

Melo Gang All Day

November 10, 2009 @ 04:37 AM
Ferris.Bueller

Post: 1289

Join Date: Sep 2009

Location: Them Grimey Streets...

Cars are the worst investments one could make.

/thread
November 10, 2009 @ 07:50 PM
babyshoe

Post: 1414

Join Date: Aug 2008

Location: Downtown LA

nah, stamps are the worst investment ever razz
November 10, 2009 @ 09:21 PM
velveteduardo

Post: 120

Join Date: Mar 2008

Location: los angeles,ca

i love my cooldouchebagcool 2002 325i
November 11, 2009 @ 05:33 PM
kmz

Post: 902

Join Date: Mar 2008

Location: LA

srt4
November 11, 2009 @ 07:35 PM
Canvas08

Post: 2523

Join Date: Oct 2006

douchiest car ever made

civic si
November 12, 2009 @ 12:20 AM
Cybrax2

Post: 529

Join Date: Mar 2009

Cars are the worst investments one could make.

/thread




its a necezitay!
But hondas are douche cars. not acuras. JK JK!!!
November 12, 2009 @ 01:50 AM
kmz

Post: 902

Join Date: Mar 2008

Location: LA

cars are a hobby smile
November 12, 2009 @ 08:56 AM
g2289

Post: 975

Join Date: Dec 2006

Yea we know cars are not an investment, but you cant downshift a condo, we buy them for other reasons than to make money off them.
November 12, 2009 @ 11:26 PM
araw at bituin

Post: 2610

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

but you cant downshift a condo, we buy them for other reasons than to make money off them.


qft.

http://instagram.com/qyel

February 7, 2010 @ 09:19 PM
chkoo

Post: 258

Join Date: Jan 2008

Location: Hong Kong

1) miata
2) new eclipses
3) pt cruisers
4) 1 series bmw
February 28, 2010 @ 10:47 AM
NYC Wheelz

Post: 244

Join Date: Sep 2006

Location: Queens, NY

boxster/cayman
February 28, 2010 @ 02:33 PM
Nhung2609

Post: 673

Join Date: Oct 2008

porsche = dbag car

WWW.TRUMPIA.COM All-In-One Marketing Service specializing in Mobile SMS, MMS, QR Code, Email, Voice, IM, Facebook and Twitter.

February 28, 2010 @ 07:22 PM
nemesi5

Post: 95

Join Date: Feb 2010

-firebirds
-99 - 04 mustangs
-lifted trucks
-civics
-chevy's

pretty much any dick that owns a fart cannon in the back and likes to speed off at a streetlight

Please login first to reply.
Back To Top