Mar 06, 2010 @ 09:30
http://www.youtube.com/watch?v=q7ZzqBPz4sY&feature=player_embedded


one of the better produced videos i have seen
Mar 06, 2010 @ 22:45
lol
Mar 07, 2010 @ 16:44
I'm thinking of getting a Honda Civic 1999 Si as a first car.
Is it a good first car?
Mar 07, 2010 @ 20:38
Mar 07, 2010 @ 20:39
how we do in north carolina...rlz engineering > all smokeyface
http://www.youtube.com/watch?v=GwaR0AomgXg
Mar 07, 2010 @ 20:53
I'm thinking of getting a Honda Civic 1999 Si as a first car.
Is it a good first car?


It's not a bad first car. Easy to maintain, parts are always available for you in case of emergencies, the knowledge to fix something is always available on the internet and such.

Only thing I'd recommend highly is, full-coverage insurance.

Si's are still huge targets IMO.
Mar 07, 2010 @ 21:00
^^that and also try to buy one from an older person. make sure it hasnt been raped.
Mar 07, 2010 @ 21:03
Especially what BruhMan said lol.

Just like SRT-4's in the used market, Si's get smashed on and then cleaned up to be sold.
Mar 08, 2010 @ 12:30
Genuine Mugen aeros?


Of course. Genuine everything, I don't mess with replicas. Cost me an arm and a leg smh
Mar 10, 2010 @ 00:25
^^ badass
Mar 10, 2010 @ 02:02
Mikeys Internet famous integra.

Mar 10, 2010 @ 02:21
I wonder what's he up to next. That thing has been parted out and sold I believe. Not sure.
Mar 11, 2010 @ 18:16
just dont get rotas, drags or sportmaxxs and check out troll nwp's rim selections


why not rotas
Mar 11, 2010 @ 19:46
they aren't high class enough for hb memberz
Mar 11, 2010 @ 21:27
word...get what you want man...i've owned a few sets of rota's...never done me wrong...the cash you save you can do other mods...i walked a few cars on "real deal" wheels like they were puppies >_>
Mar 11, 2010 @ 22:21
My first set of aftermarket wheels were Rotas lol. Circuit 8s in white. Traded my GSR fat fives for them LOL. No cash on top or anything, which surprises me since fat fives aren't really popular to begin with.

I really wanted a set of white Circuit 10s in 15"s though. tongueface
Mar 13, 2010 @ 16:21
s2ks ftw
Mar 14, 2010 @ 23:52
thanks for info on rotas guys. hoping to sell my dads old 2000 excursion soon and put a honda in the garage.

edit: anyone else <3 gutted EG/EK's? (if done right and clean that is)
Mar 16, 2010 @ 00:46
hondas allday
Mar 16, 2010 @ 00:49
s2ks ftw
Mar 16, 2010 @ 06:34
kriiissaid:

s2ks ftw
hondas all day
then again:
s2ks ftw

am i missing anything?
Mar 16, 2010 @ 18:12



heres a better pic of my ek hatch
Mar 16, 2010 @ 22:01


if deal goes through with dads excursion for 6500 im sooo robo-kawping this
Mar 18, 2010 @ 02:07
Oh my lord the car above me is TITS
Mar 18, 2010 @ 03:03
Originally posted by Inactive User
anyone else <3 gutted EG/EK's? (if done right and clean that is)

yup.
Mar 18, 2010 @ 07:24
The work never stops...






-THiZZ
Mar 18, 2010 @ 09:19
lookin nice thizz, up some full body pictures sometime. i might go to eibach with my brother, hes always liked hondas but never had chance to get one, needless to say hes gonna be pissed when i do hah
Mar 18, 2010 @ 23:21
tuner heads tell me ... how do you all afford your lifestyle. im 21 in college so if you're my age how in the hell can you manage to do $ 10,000.00 engine swaps and all that?
Mar 18, 2010 @ 23:52
i have no idea what motor your swapping thats 10,000$ but lemme know
Mar 19, 2010 @ 02:38
tuner heads tell me ... how do you all afford your lifestyle. im 21 in college so if you're my age how in the hell can you manage to do $ 10,000.00 engine swaps and all that?


lol...10g's in a motor, you better have a 1000+ hp car. For me, I get parts for cheap, resell, and save. Invest in some stocks, see how those go and then buy more parts, then resell.

Thizz, legit CR-Kai's?
Please login first to reply.
HYPECHAT 0