May 11, 2011 @ 01:51:31 AM
Post: 2459
Join Date: Jun 2007
Location: Los Angeles
Shit's so damn lame... that's a bad look for Honda's EF's at that...

-THiZZ
May 11, 2011 @ 08:33:44 AM
Post: 2216
Join Date: Feb 2010
Location: so flo
I need to post my EF before I decide to sell it

upthefunk

May 11, 2011 @ 23:39:51 PM

Inactive User

honda ftw
May 12, 2011 @ 11:35:32 AM
Post: 3581
Join Date: Dec 2006





not bad. Love the wheels on them tho.
May 23, 2011 @ 05:06:08 AM
Post: 4
Join Date: May 2011
Hondas
I like all Hondas product. i love honda city is very much.
----------------
demin martin
May 25, 2011 @ 14:30:05 PM
Post: 14
Join Date: Aug 2010
Location: Miami
that pic made me miss my Ef hatch.
May 25, 2011 @ 20:39:22 PM
Post: 76
Join Date: May 2011
integras
May 26, 2011 @ 13:55:34 PM
Post: 499
Join Date: Mar 2009
I remember my integra n' civic...

meh...never going back to hondas ever again.
May 26, 2011 @ 17:49:23 PM
Post: 363
Join Date: Sep 2010
^ yeah cause every fucking Mexican has one where I live.

Fucking faggs putting:
Jdm as fuck stickers
Shocker
That's how you know their bunch of posers.

May 27, 2011 @ 13:02:56 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
^ yeah cause every fucking Mexican has one where I live.

Fucking faggs putting:
Jdm as fuck stickers
Shocker
That's how you know their bunch of posers.


LOL this is so true.

At my school, theres this kid who thinks his EG is the shit, he literally carries his quick release steering wheel around campus.
He always rev matches/blips his throttle while hes the parking lot. So rice...

.

May 27, 2011 @ 13:13:36 PM
Post: 1862
Join Date: Aug 2006
Location: toe ron toe
That's not rev matching. That's just not being able to drive.
May 27, 2011 @ 14:07:32 PM
Post: 2459
Join Date: Jun 2007
Location: Los Angeles
Yeah that unnecessary revving is annoying as hell...

-THiZZ
August 08, 2011 @ 22:04:09 PM
Post: 790
Join Date: Nov 2008
Location: beyond the walls of intelligence
http://www.youtube.com/watch?v=SjZP1OBly8I&feature=player_embedded#at=24

HONDA DAY PT 2...ENGLISHTOWN....whos going?
August 10, 2011 @ 20:56:05 PM
Post: 829
Join Date: Feb 2009
Location: bakersfield
^ lol i wish dude. well i just finished putting my new headers and slim fan on my car. engine bay looks alot nicer
August 10, 2011 @ 21:00:52 PM
Post: 790
Join Date: Nov 2008
Location: beyond the walls of intelligence
got pics? lets see the whip lol....we need to get this thread poppinnnnn againnn...i know there are more honda guys out hereee
August 11, 2011 @ 01:58:00 AM
Post: 499
Join Date: Mar 2009
WOOO! GO HONDAS YEEAHH!!



August 11, 2011 @ 02:03:46 AM
Post: 757
Join Date: Apr 2009
Location: seattle
-_- i hate you

Easy mang...

August 11, 2011 @ 03:27:35 AM
Post: 2122
Join Date: Nov 2010
lol
August 11, 2011 @ 16:51:14 PM
Post: 13
Join Date: Sep 2010
hondas Si
August 11, 2011 @ 22:28:55 PM
Post: 269
Join Date: May 2011
Location: San Diego
Anyone here own 6th gen accords? Tryna see if i'm the only one tongueface
August 11, 2011 @ 23:03:17 PM
Post: 30
Join Date: Apr 2011
Hands down crx and ef9 best honda carssmokeyface
August 15, 2011 @ 21:56:55 PM
Post: 2168
Join Date: Sep 2009
Location: BLAT BLAT BLAT
Bought a 1994 Honda Accord EX 5-speed with 202,XXX miles on the body and 140,XXX on the 2.2L SOHC VTEC from a 1997 Honda Accord EX. It's a nice little car and it runs pretty damn well. I live in New England so its hard to find a car older than 10 years without rust on it. This car comes pretty damn close. There's a little rust on a door from a ding but I'm going to sand and paint it soon. Someone sprayed the underbody with bed-liner at some point, so the undercarriage is clean. It also has a Thermal R&D cat-back exhaust system.

I'm probably going to throw in a moderately priced system in there at some point. I've already installed an Alpine iDA-X303. Over the weekend I put in some NGK spark plug wires and NGK V-Power spark plugs. I also changed the oil. I used a K&N oil filter and that Valvoline NextGen oil I've been hearing about. Its 50% used and recycled motor-oil. Apparently used oil is easier to turn into new usable oil than crude oil. And its better for the environment!
August 20, 2011 @ 17:08:33 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Anyone know the major differences between the 91-95 NSX's and 2002-2005 NSX's besides cosmetics?

.

August 21, 2011 @ 16:34:41 PM
Post: 790
Join Date: Nov 2008
Location: beyond the walls of intelligence
August 21, 2011 @ 20:11:08 PM
Post: 293
Join Date: Oct 2008
Originally posted by Inactive User
Bought a 1994 Honda Accord EX 5-speed with 202,XXX miles on the body and 140,XXX on the 2.2L SOHC VTEC from a 1997 Honda Accord EX. It's a nice little car and it runs pretty damn well. I live in New England so its hard to find a car older than 10 years without rust on it. This car comes pretty damn close. There's a little rust on a door from a ding but I'm going to sand and paint it soon. Someone sprayed the underbody with bed-liner at some point, so the undercarriage is clean. It also has a Thermal R&D cat-back exhaust system.

I'm probably going to throw in a moderately priced system in there at some point. I've already installed an Alpine iDA-X303. Over the weekend I put in some NGK spark plug wires and NGK V-Power spark plugs. I also changed the oil. I used a K&N oil filter and that Valvoline NextGen oil I've been hearing about. Its 50% used and recycled motor-oil. Apparently used oil is easier to turn into new usable oil than crude oil. And its better for the environment!


this car is asking for a boosted g23 =]
August 21, 2011 @ 20:12:03 PM
Post: 293
Join Date: Oct 2008
Anyone know the major differences between the 91-95 NSX's and 2002-2005 NSX's besides cosmetics?


5speed vs 6 speed
3.0 vs 3.2
260hp vs 280

The tranny difference is pretty immense. The 2nd gear w/ the 5speed is ridiculously long.
September 14, 2011 @ 17:49:22 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
This is probably the cleanest looking DB I have ever seen. I love seeing Honda's on beefy R-compounds



I normally don't like Preludes but this is def and exception


.

September 14, 2011 @ 21:05:25 PM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
prelude is uber clean

wouldn't mind having one of those
September 14, 2011 @ 21:57:41 PM
Post: 3866
Join Date: Mar 2009


prelude on equips
September 18, 2011 @ 23:00:35 PM
Post: 49
Join Date: Feb 2010
Location: 604
Anybody got a TSX? Thinking of getting one.
Please login first to reply.
x