Lexus IS300

June 23, 2009 @ 16:07:23
Am I the only one? smokeyface
June 23, 2009 @ 16:55:40
great looking cars when done right

http://www.youtube.com/watch?v=GFGcWVPDLUI
June 23, 2009 @ 20:01:58
i have an 04 blushing
June 23, 2009 @ 20:18:34
My cousin has a sick ass IS300.

Looks baller as fck, sounds nice and is pretty torquey.
June 23, 2009 @ 22:55:15
^^ wat.
June 23, 2009 @ 23:27:40
Can someone fill me in on whats so great about them to jusitify their price???

-THiZZ
June 23, 2009 @ 23:54:37
^^ wat.


LMFAO! sorry wrong picture, that was my car haha.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 25, 2009 @ 22:58:38
idno what it is about them.. they cute.
June 26, 2009 @ 14:28:33
Can someone fill me in on whats so great about them to jusitify their price???

-THiZZ


Price? IS300's are cheap when you buy used, I have an 01 that I bought for 18k.. and I'm almost positive that all the year reissues are the same car..
June 26, 2009 @ 22:34:03
Price? IS300's are cheap when you buy used, I have an 01 that I bought for 18k.. and I'm almost positive that all the year reissues are the same car..


an 01 for $18K.....!?

When?
Miles?
Mods?
June 26, 2009 @ 22:49:23
pretty dope cars
June 30, 2009 @ 18:25:34
All about the IS-F
June 30, 2009 @ 18:54:07
i love toyota corrolas.
July 26, 2009 @ 03:58:38
All about the IS-F

haha yeah man, that shits sick. I was able to sit in one before they were released.

About the IS300, it's a sick car, I want one myself.
July 31, 2009 @ 01:41:22
i got an 05 L-tuned is300
August 10, 2009 @ 15:35:43
I think IS 350 is dope. The features and the design of the exterior.
August 10, 2009 @ 15:54:31
it's a ladies car >smh
August 10, 2009 @ 17:35:09
Price? IS300's are cheap when you buy used, I have an 01 that I bought for 18k.. and I'm almost positive that all the year reissues are the same car..


that is not cheap for that car.

Instagram - @salexstasy

August 12, 2009 @ 16:48:42
they are nice ass cards
August 12, 2009 @ 17:08:57
cards??
August 12, 2009 @ 19:52:09
Am I the only one? smokeyface


Lol no.
August 17, 2009 @ 01:04:38
I had an is300 before my e46, they were the shit like 5-6 years ago but now their a bit out dated looks wise.

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

August 19, 2009 @ 03:18:39
Picked one up yesterday :D 2001 though, it seems the 2002+ are better received for some reason. Someone want to enlighten me?
August 19, 2009 @ 11:58:23
congratz on the purchase =)

http://my.is/

^--- those forums have TONS of info to get you started. i don't have an is but i lurk a lot since i'm heavy into automobiles.
July 20, 2010 @ 03:27:25
I've been lookin at a few recently 01-05 but the prices there going for is about double the es/gs models of the same era.
July 20, 2010 @ 10:43:12
Price? IS300's are cheap when you buy used, I have an 01 that I bought for 18k.. and I'm almost positive that all the year reissues are the same car..


blinkyeyes really for that price there is sooo much better you can get...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 21, 2010 @ 11:11:26
blinkyeyes really for that price there is sooo much better you can get...


I suppose, well i bought it 5 years ago so at the time it was a nice deal.
July 26, 2010 @ 05:48:13
lots of mods, pretty spacious, and reliable...I actually prefer the IS300 over the new IS350...the body lines are cleaner..everything looks kinda scrunched up on the IS350.
Please login first to reply.
x