Supply Store {Surry Hills}

Jul 12, 2012 @ 15:24
^ that's strange, my location was also changed to Yass earlier on, I changed it back though
Jul 12, 2012 @ 20:35
I've seen a number of peoples say Yass

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Jul 13, 2012 @ 10:47
twoflies u actually live in yass?


Not at all. Seems like i need to change my information

A wolf in sheep's clothing.

Jul 19, 2012 @ 22:18
went in supply yesterday, and to my suprise the service was excellent, dude was real nice helping me out with everything, i was also suprised there was even a ripstop camp left in stock, they had a tonne of preme tee's etc, copped a hoodie and the arabic 5pan, dude chucked me in like 50 stickers and magnets, amazing service, my opinion of this shop has completely changed!!!

#dbolcrew

Jul 20, 2012 @ 11:15
seems like i have to go make my first visit asap.

A wolf in sheep's clothing.

Jul 21, 2012 @ 12:46
tbh they're just nice if you buy shit LOL.
Jul 23, 2012 @ 03:40
Just picked up this sweet Neighborhood Booze/C-Incense Chamber. Was on sale too, so I'm quite stoked.
Jul 23, 2012 @ 06:44
Originally posted by Inactive User
Just picked up this sweet Neighborhood Booze/C-Incense Chamber. Was on sale too, so I'm quite stoked.


how much are they now ?

A wolf in sheep's clothing.

Jul 23, 2012 @ 12:43
Originally posted by Inactive User
Just picked up this sweet Neighborhood Booze/C-Incense Chamber. Was on sale too, so I'm quite stoked.


Didn't know they still had that in stock.. damn. How much did you pick it up for?
Jul 31, 2012 @ 10:52
anyone been to the store lately? comments on their feedback/customer service again? haha.
Aug 21, 2012 @ 03:01
Called up and inquired about when they'll be getting the sup f/w drop and the dude told me he doesn't know an official date but it should be about 2 weeks after the original in store releases, so hopefully by the second week of September at the latest,


Just a little update

#dbolcrew

Aug 21, 2012 @ 07:54
I want a black and grey ribbed beanie :'(
Aug 21, 2012 @ 14:15
@supm8 @moogy you guys planning to go to the drop ?

A wolf in sheep's clothing.

Aug 21, 2012 @ 14:25
@twoflies yeah bro maybe, wby?
Aug 22, 2012 @ 02:14
100% dude, you guys? @twoflies @moogy

#dbolcrew

Aug 22, 2012 @ 03:17
depends whats in the drop but the chances are pretty high. @supm8 @moogy

A wolf in sheep's clothing.

Aug 22, 2012 @ 03:47
@twoflies @supm8 yeah pretty much. If it's a Saturday drop I'll be there by 6:30-7:00AM-ish. I need those beanies bro, I'll resale everything else lawl.
Aug 22, 2012 @ 03:51
Drop is on the 22nd of September... or the 29th
Aug 22, 2012 @ 04:40
im with @moogy ill be hopefully getting a train from penrith at around 5.30, so ill be there around 6.30ish

#dbolcrew

Aug 22, 2012 @ 06:38
What beanies you after moogy?
I'm just keen on the red riding tee and the cotton coach

A wolf in sheep's clothing.

Aug 22, 2012 @ 08:37
LOL at reselling supply prices
Aug 22, 2012 @ 10:08
@twoflies I need the grey ribbed beanie and the black. I always miss out and they're never on eBay either so yeah. Not really keen on anything this drop lol.
Aug 23, 2012 @ 01:35
How many box logo hoodies you reckon they'll have? Anyone been there on a drop day before? How long is the queue usually?
Aug 23, 2012 @ 02:32
Box hoodies usually release later in the season, you are better off getting one on ebay for the same price.
Aug 23, 2012 @ 04:10
Yeah I thought so based on their prices for camps and t's. Thanks, saves me from wasting my time going down there.
Aug 24, 2012 @ 06:42
I'm looking at the navy dogs & ducks camp cap, Supply randomly dropped the floral so who knows what will happen after the first drop.
Aug 24, 2012 @ 07:03
ive seen some of the new shit on the marketplace and some of the prices are cheaper than supply's retail :/

im probably just going to cop off of them, they'll either be cheaper or around the same price plus im guarenteed my item, instead of lining up for hours and possibly not getting it (you know what supply stock is like)

#dbolcrew

Aug 27, 2012 @ 01:22
I'm hoping for no camp being over $75.
Aug 27, 2012 @ 01:37
^ no chance. They start at 80 i'm pretty sure
Aug 27, 2012 @ 02:24
@joliver no camp will be under 80 ha

#dbolcrew

Please login first to reply.
HYPECHAT 0