Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
June 2, 2009 @ 01:20 PM
waiwai

Post: 29

Join Date: Apr 2007

Location: Norway / Oslo

Hi i am going to Shanghai 12. June. What shops can i go to? i know that ACU is closed.
June 5, 2009 @ 03:32 PM
busy_tom

Post: 715

Join Date: Nov 2007

Location: London/ Beijing

hmm bad news for the stussy shanghai store is fake ..
how ridiculous sad
June 9, 2009 @ 10:18 PM
busy_tom

Post: 715

Join Date: Nov 2007

Location: London/ Beijing

i havent seen any fakes in legit nike stores here lol.
but the stussy shanghai is totally a fake store.
we made a lot flame on someone who works there the past few days.

June 11, 2009 @ 02:40 AM
1neSTixNJ

Post: 536

Join Date: Sep 2008

Location: NJ/Shanghai

what are you looking for in terms of clothing, sneakers, high-end fashion? There's a bunch of great malls all over the city, but sadly fewer 'streetwear' shops as far as I can tell thus far.



EDIT: So I've been to Fly on Changle Lu, place is straight. There's always skaters hanging outside and everyone is chill. Saw some lady who works there go and pull a DS pair of Tiff's from the back for someone. They had other probable 'heat' back there too. I believe Fly is the only place to cop SB's in Shanghai. Good store, but watch for fakes, they had some Supreme hats that turned out to be fake. just a little review/heads up for anyone traveling there.
June 22, 2009 @ 03:56 PM
Ryan21Pitt

Post: 60

Join Date: Mar 2009

.......................
June 23, 2009 @ 09:51 AM
doogle

Post: 199

Join Date: Aug 2007

thats crazy. how do you get away for faking a store. any pics of the actual store?
June 23, 2009 @ 09:56 AM
Shifty

Post: 275

Join Date: Feb 2009

theres no bounds to what the chinese can fake/create. but yea, fakin a store is just crazy. atleast give em credit, probably its a world's first hah
July 10, 2009 @ 01:24 AM
lovejordan

Post: 21

Join Date: Jul 2009

suck question come here
July 21, 2009 @ 08:08 AM

Inactive

i bought a pair of AM1's in shanghai yesterday and wanted to know if the store was legit. the sneakers were 790 yuan which is 100 yuan cheaper than the nike flagships. the store was in a mall across from the oriental pearl tower. it was on the 4th floor and a few stores down from a best buy and across from a toys-r-us. anyone got any info? the store bag also said UCCAL on the side of a black nike logo bag.
July 23, 2009 @ 01:20 PM
busy_tom

Post: 715

Join Date: Nov 2007

Location: London/ Beijing

i bought a pair of AM1's in shanghai yesterday and wanted to know if the store was legit. the sneakers were 790 yuan which is 100 yuan cheaper than the nike flagships. the store was in a mall across from the oriental pearl tower. it was on the 4th floor and a few stores down from a best buy and across from a toys-r-us. anyone got any info? the store bag also said UCCAL on the side of a black nike logo bag.


sounds legit.

only a few fake AM1s in the market .

post pics of them to make sure lol
July 24, 2009 @ 01:23 AM
1neSTixNJ

Post: 536

Join Date: Sep 2008

Location: NJ/Shanghai

i bought a pair of AM1's in shanghai yesterday and wanted to know if the store was legit. the sneakers were 790 yuan which is 100 yuan cheaper than the nike flagships. the store was in a mall across from the oriental pearl tower. it was on the 4th floor and a few stores down from a best buy and across from a toys-r-us. anyone got any info? the store bag also said UCCAL on the side of a black nike logo bag.


I know the place, I think we stopped in there a few weeks ago when we were by the Pearl Tower...def post a few pics if u wana be sure tho. btw u check that eclipse? Shit was crazy lol
July 31, 2009 @ 02:29 PM
nosoles

Post: 47

Join Date: May 2008


...............
August 1, 2009 @ 02:46 AM
Fanta

Post: 24

Join Date: Aug 2008

mainland
September 15, 2009 @ 12:45 PM
AE86GTAPEX

Post: 9

Join Date: Jun 2006

cool

Please login first to reply.
Back To Top