The BlackBook Thread

Mar 14, 2010 @ 18:07
only people in VD who have beef with biner is mob and cface and neither of them live in ny anymore....its deaded.
Mar 14, 2010 @ 23:18
Word, Biners stuff along the ronkonkoma/Huntington line has been getting overed hard by Sert and who ever he usually goes out with.

basisny.com

Mar 15, 2010 @ 13:02
Yea...id rather not talk about this on here.


mean time my boys have some shirts made let me know if ppl are interested all sizes




Mar 15, 2010 @ 17:55
dimsum ill help you out with some REAL black book shit


HAHAHAHAHAH OMG and you told me that i dont know shit about grafiti. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Mar 15, 2010 @ 17:58
what does black book mean??????
Mar 15, 2010 @ 17:58
what are you talking about??

if u read the post i made after that you would understand what i ment u fucking idiot...im down with writers you cali kids look up to so be quiet.
Mar 15, 2010 @ 17:59
o like a black book writing thing???? and drawing
Mar 15, 2010 @ 18:00
what type of pencils do you guys use???
Mar 15, 2010 @ 22:49
Magic pencils
Mar 17, 2010 @ 15:11
The homie Vers VK

Mar 17, 2010 @ 15:21
Flickr jacking








Mar 25, 2010 @ 02:59
Olddies but goodies
Its funny when a wandering mind can find. curiousity killed the cat , but that god im no cat. I found it seems like I was digging through some old vinyl's in broken down milk crates when I came across Lochness better know as Phil Anannd or Mr. Award Tour. ANd spotted his old sketchbook work which made me wanna display my work as well. Stay posted
Mar 28, 2010 @ 09:14
yo prime definetly have talent man, looks like u spend some good time in your sketchbook
Mar 28, 2010 @ 14:03
dang
thats whats up all of your art looks great i would post up but i freakin need 25 posts ugh! i hate being new. lol
Mar 31, 2010 @ 13:52
I'm not big on graffiti but some of this stuff is really good.
Apr 20, 2010 @ 18:33
stuff on here is amazing
Apr 20, 2010 @ 19:27

wow found my old black book
Apr 21, 2010 @ 17:40
I'll post up some book shots later.

http://www.youtube.com/watch?v=tCaN7seXbU8
Apr 22, 2010 @ 07:06
Hush47 does it well - nice post
Apr 22, 2010 @ 16:52


Crayon x porn. And shit, I spelled my girl Lexi's last name without an 'e'.

narsha.narsha.narsha

Apr 25, 2010 @ 12:50
smokeyface
May 10, 2010 @ 01:25
Nice, clean, and simple i give it a 8
May 16, 2010 @ 18:00
some cool shit
May 24, 2010 @ 15:15
cool shit, wish i had skills like this
May 24, 2010 @ 16:45
No black book pics(get some soon) but here a 4 year old vid i found that never got done. my crew CSU. bought back some memories haha
(Invalid img)

theblog.momentumarttech.com http://www.momentumarttech.com/ http://invasionofthebodysnapper.tumblr.com/ http://www.flickr.com/photos/nastyni

May 24, 2010 @ 16:49
BTW nice hands HUSH, drips are always the shit.

FYI That Graffchicago.com site is no longer in service

theblog.momentumarttech.com http://www.momentumarttech.com/ http://invasionofthebodysnapper.tumblr.com/ http://www.flickr.com/photos/nastyni

May 26, 2010 @ 22:25
Dope footage.
Jun 01, 2010 @ 23:09


| devenmmccoy.tumblr.com | | devenmmccoy | IG | https://www.flickr.com/photos/78628245@N07/

Jul 11, 2010 @ 20:46
nice youtube clip
Jul 14, 2010 @ 15:15
Dope stuff in this thread
Please login first to reply.
HYPECHAT 0