The BlackBook Thread

Jul 30, 2007 @ 22:24


New shit.
Jul 31, 2007 @ 01:06
^^^Very much improved,sir.
Jul 31, 2007 @ 01:23


my homie stay killin shit, paz jeso eatz!
Aug 02, 2007 @ 04:36
Simple, For a bud of mine.
Aug 02, 2007 @ 16:00


New shit.


not bad at all....clean up those pencil lines and throw some 3ds on it will look solid.

the only real suggestion i have is....when you are sketching something out like that rock a couple guild lines across the page with a ruler or whatever so that your letters dont become so up and down and everything looks proportioned correct...the D and the R match fine but once u hit the A and the K it starts to slant upwards a bit and gets away from the foundation of it....
Aug 03, 2007 @ 17:20
my first time out tagging ever. I thought of the name b4 i ever heard of mf doom. It sucks i know =b.

regular camera phone pic



enhanced digitally (crappy cell phone pics)



down in the san lorenzo creek
Aug 03, 2007 @ 18:37
Originally posted by Inactive User
my first time out tagging ever. I thought of the name b4 i ever heard of mf doom. It sucks i know =b.

regular camera phone pic



enhanced digitally (crappy cell phone pics)



down in the san lorenzo creek


you technically didnt go out "tagging" i hate that term. what you did was a throwup, not a tag, a tag is just writing your name, that is a bubble letter rendition. so you went out "bombing". and sorry thats very unoriginal and toy.
Aug 03, 2007 @ 20:30
thank you raheem i can always use some critisicm that in no way helps &)
make me better
^ Unoriginal but still nicely done. You should have filled it in.


only had one color of paint i wanted to fill it up taoo
Aug 03, 2007 @ 20:56
Originally posted by Inactive User
thank you raheem i can always use some critisicm that in no way helps &)
make me better


only had one color of paint i wanted to fill it up taoo


the only way to get better is to practice....but always get down on paper before you go out messing everything up....

kids now have it so much easier to learn letter formation etc from the internet so take advantage of it.....

www.graffiti.org

start digging around see what you can apply and how people do things....
Aug 04, 2007 @ 09:58
I'm gonna post all my recent shit this might take a couple pages lol,.
Aug 04, 2007 @ 10:25




Aug 04, 2007 @ 10:29




Aug 04, 2007 @ 10:31




Aug 04, 2007 @ 12:31
picn!k that is some ill work. Not only are the charachters dope but the consistant style throughout makes it even more serious. Props...


and That Cat you should really work in the black book before you start painting. If you can find one really secure spot where you can paint at than thats a good place to practice but the black book is really your best bet to progression.

And theres nothing wrong with using Art Crimes to see how the best have done it just find your own ways to write.
Aug 04, 2007 @ 19:41
^ That place is only good for biting man.


everyones styles originated from somewhere.....if you paint graffiti there is a really solid chance your letter formation is based on something else....

so everyone has to start somewhere....
Aug 07, 2007 @ 15:05
Weres everyone at??? I almost forgot about this place...

Not graff but seen as not everyone is doign graff here ya go.
I do wanna try find a spot to piece this up on so ill post up if i ever do.
Aug 07, 2007 @ 23:08
^^^NNICEEEE


heres some of my crap



my boy minus
Aug 08, 2007 @ 04:15



inspired by flores, i guess ?
Aug 08, 2007 @ 05:12
Originally posted by Inactive User
thank you raheem i can always use some critisicm that in no way helps &)
make me better


only had one color of paint i wanted to fill it up taoo


anytime. and i did help you, i told you your termonology was wrong. and my advic to you is dont paint on a wall yet, your a toy, blackbook as much as possible before, change your name, its a very common name and uhhh MF Doom. and thats it for the advice i would have more but you lost out because of that rude comment.
Aug 08, 2007 @ 09:48
i started a sketch but havent gotten around to finishing it ill finish it up tonight and post it
Aug 08, 2007 @ 09:57
yaaaaaay people are posting smokeyfaceIm gunna do another scribble and post up now lol.
Aug 08, 2007 @ 13:18
I will try my best to add another image every day (if i have the time) blushing

Wednesday:


I rushed this one a bit so it didnt turn out as well as i wanted.
Aug 08, 2007 @ 13:20
inspired by flores, i guess ?


Very creative stuff Kickrocks keep it up.
Aug 08, 2007 @ 14:03
thanks, man blushing
Aug 08, 2007 @ 15:01
thanks, man blushing

Ill post another tomorrow.
Aug 08, 2007 @ 17:27

Some picture I took of my black book a little while back that I was going to use for my site...
Aug 08, 2007 @ 21:16
^nice
ps
award tour site is very well setup
Aug 09, 2007 @ 01:01
loch is puttin his name on the map, sick loch, dope shit!
Aug 09, 2007 @ 13:29
I havent had any time to do anything serious today so heres some doodles.




Aug 09, 2007 @ 15:53
prime your work is a beauty, i like it.
Please login first to reply.