I filmed my friend shaving her head.

April 15, 2012 @ 13:17:24
Watch it if you like and tell me what you think.

April 16, 2012 @ 16:51:57

Inactive User

I think she looked better with longer hair.
..lol
April 18, 2012 @ 18:07:57
She needs a shape up now, her hairline lookin reckless.

?

April 18, 2012 @ 18:17:37
She needs a shape up now, her hairline lookin reckless.


Lmao! I was just going to say this but knowing y'all niggas... I should have known someone would have beat me to it. Lol. But yeah, serious bro... You should have hooked her up with a shape up.

I also noticed that women dont really know how to take care of a buzz cut. Like, I always have to tell them to get shape ups and brush their hair so it doesn't look ratchet. Lol. They are always confused like "brush my hair for what?" ha ha! So I would advise telling her about that as well.

But besides the cut bro, that was an awesome video in all aspects. Great concept, clean edit, lighting and quality. I would give it a ten out if ten but...

That hair line. Lmao!

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

April 24, 2012 @ 04:56:14
She needs a shape up now, her hairline lookin reckless.
haha good call b.

don't think it was about lookin' good thou.
April 25, 2012 @ 23:06:13
cool stuff. whats the song name?

=D

April 25, 2012 @ 23:21:38
Dope shit.
Wish she didnt cut her hair though.. lol
April 29, 2012 @ 23:56:29
shoulda kept it long

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

April 30, 2012 @ 00:38:55
Why? I get when it's to raise money for cancer, or to donate the hair itself for wigs, but here, none of that.

narsha.narsha.narsha

April 30, 2012 @ 08:43:28
she looks like shit now
April 30, 2012 @ 11:21:18
cool vid...i agree with the line up and shape up
April 30, 2012 @ 12:52:38
Great video quality.
April 30, 2012 @ 17:15:53
I am not rating the lady right now, just a video, so its quite nice - good music, good shots.
April 30, 2012 @ 17:29:37
video was well shot and nicely edited.
What did you shot this with?
April 30, 2012 @ 17:38:36
I dated an Asian chick and she buzzed her head too. Weird.

But yeah, video looks good. Only negative/constructive criticism I have is I'd say the vignetting was a little on the heavy side. But that's just my preference. Never been too into artificial/post production vignetting.

May 01, 2012 @ 05:22:01
why...

ICNOCLST

May 31, 2012 @ 08:28:37
She needs a shape up now, her hairline lookin reckless.
haha good call b.

don't think it was about lookin' good thou.

wtf was it about?
May 31, 2012 @ 16:35:05
sometimes u cant question art nah mean?
May 31, 2012 @ 17:31:41
Whyy...
September 20, 2012 @ 07:46:05
nice
Please login first to reply.
x