FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
April 9, 2013 @ 01:23 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

no trades, PAYPAL ONLY

PM ME OR POST ON HERE

The list of what I have




Teal GT tee - L - $55 shipped 10/10
Teal Dorothy tee - L - $55 shipped 10/10
 White cats tee - L - $55 shipped 10/10 brand new
 Black Dorothy tee - M - $55 shipped 10/10 brand new
 Navy rose beanie - $45 shipped brand new
 Navy Schminx pullover - L - $155 shipped brand new in bag
Undefeated 2007 tee - L - $30 shipped worn twice

 ALL MY PRICES ARE FOR USA SHIPPING, if you buy more than one thing, then I will do a package deal!


I ship USPS priority with tracking USA only, but if worldwide then USPS first class or if you wanna pay extra then UPS!

Not my first rodeo, sold on here before, sold on Reddit, sold on Facebook, and on eBay but no longer.

IF IT IS LISTED THEN I GOT IT
onto the pictures





















April 9, 2013 @ 02:49 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

damn what's up with the downvotes?

PMs have been replied to.
April 10, 2013 @ 12:29 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

lol 6 dislikes, why? tell me why wtf
April 10, 2013 @ 01:18 AM
THEBIGNB

Post: 1325

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

Your prices are high and it ain't 10/10 if you wore the shit, bubba.

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

April 10, 2013 @ 02:07 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

Your prices are high and it ain't 10/10 if you wore the shit, bubba.
look now, dropped everything at least $10-25, i said prices are negotiable, condition remains 10/10 if worn once? I tried it on and Larges run big this season.
April 10, 2013 @ 07:13 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

priced updated, lowest prices on here,

replied to PM
April 11, 2013 @ 06:47 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump lol
we we we
April 12, 2013 @ 07:06 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

stop flaking come on!
April 13, 2013 @ 06:08 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

late night bump
April 13, 2013 @ 07:12 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump, flakes.
April 13, 2013 @ 08:18 PM
Dat1Dude562

Post: 2018

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Is that you in your avatar?

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 13, 2013 @ 08:47 PM
KiddCoast

Post: 772

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Downvote due to join date/ nothing but items from the last few weeks

Twitter: @KiddCoast

April 14, 2013 @ 04:59 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

Downvote due to join date/ nothing but items from the last few weeks
well I had another account and i got suspended for some bullshit, i am a legit seller and i have tons of good feedback so i gotta start with a new account so it sucks. ok do you not see all the people on here selling shit from this season? so you come to me, look at your join date, been on this site for over 2 years and on ebay and fb and reddit selling stuff but not as a job but mostly as a once in a while hobby from trades and stuff i get

im not gonna sell my shit that i wear and use that are grails.
April 15, 2013 @ 01:52 AM
droid

Post: 28

Join Date: Mar 2013

Lower your prices.
April 15, 2013 @ 04:00 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

Lower your prices.
theyre low enough, you don't know shit about supreme now go away, everything always sells for over retail. if you cant afford it then go buy some GAP

pending sale on schminx, dorothy, and GT tee.
April 16, 2013 @ 07:28 AM
KiddCoast

Post: 772

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Downvote due to join date/ nothing but items from the last few weeks
well I had another account and i got suspended for some bullshit, i am a legit seller and i have tons of good feedback so i gotta start with a new account so it sucks. ok do you not see all the people on here selling shit from this season? so you come to me, look at your join date, been on this site for over 2 years and on ebay and fb and reddit selling stuff but not as a job but mostly as a once in a while hobby from trades and stuff i get

im not gonna sell my shit that i wear and use that are grails.
I gotta  a 2013 join date too but im not selling nothing but the most recent supreme. You asked why all the downvotes so i hit you with some knowledge. Now take your L

Twitter: @KiddCoast

April 17, 2013 @ 05:16 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump

^^^^^^
April 18, 2013 @ 04:04 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump
===========
April 18, 2013 @ 10:55 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

MESSAGE ME FOR DISCOUNT ON ITEMS, PRICES LOWERED.
April 20, 2013 @ 05:57 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

Medium dorothy SOLD
cats tee gone

PENDING SALE ON SCHMINX
April 20, 2013 @ 11:26 PM
thegreatwazu

Post: 67

Join Date: Jul 2012

cats for 35 shipped?
April 21, 2013 @ 12:55 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

cats for 35 shipped?
lol

bump
April 21, 2013 @ 01:00 AM
shroudsqt

Post: 185

Join Date: Apr 2013

cats for 35 shipped?
it's already been sold brozef

My feedback thread: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/206063

April 21, 2013 @ 06:48 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump to the topppp
April 22, 2013 @ 08:00 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

Pending sale bump!
April 22, 2013 @ 11:26 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

FLAKES omg
bump
April 24, 2013 @ 05:37 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

SCHMINX GONE
April 24, 2013 @ 05:46 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

last thing i gotta sell is the GT tee shipped for $55!
April 25, 2013 @ 02:44 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

bump^^^^^^

Please login first to reply.
Back To Top