FS/TRADE Supreme caps, hoodies, shirts, and more!!

July 03, 2012 @ 16:15:50
Paypal+ 4%
Im down for trades in supreme gear only.
Meetups in LA preferred
no international shipping
Mainly looking for these items:

supreme coach champion jacket from 2010 any color
supreme bleached denim vans (willing to add cash$$$)
eyes shirt in teal
orange zebra camp


Tan giraffe 80
olive camel 75
pink basketweave 65


olive camp (not sure of the name, has spotted details on it) 75
Swiss camo camp- RARE!!! 115


camo leather herringbone 80
navy floral camp 85
black safari camp (from s/s 2011) 95


orange ikat 75
khaki striped canvas 85
black donegal 75


black apache 5 panel 65
camo blimp 70
black arabic 60


grey Hennessy beanie 50
red big box beanie 50


snow white l/s size med 60


navy zodiac size med 40


navy cdg hoodie size large 310


l/s pocket tee medium 60


black baseball jersey large 170


navy floral polo large 160
July 03, 2012 @ 16:33:04
Fuuuuck size large hoodie

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 03, 2012 @ 16:36:23
Fuuuuck size large hoodie

sorry brah
July 03, 2012 @ 16:38:36
Why you gotta wear a m in tees then disappoint me with a L in hoodies smh

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 03, 2012 @ 16:58:56
Why you gotta wear a m in tees then disappoint me with a L in hoodies smh

The hoodies run small i'm 5'8 and a half and the medium was a bit too small
July 03, 2012 @ 17:02:05
Honestly thinking about copping, if it don't fit well I'll trade it off for a medium.
Thanks for the input, captain. I saw that fit pic of slap, his hoodie is medium and is your height and it's a snug fit.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 03, 2012 @ 17:05:20
Yeah, the sleeves aren't long enough on the medium for me and that's a good price for a grey one you should cop.
July 03, 2012 @ 17:26:17
what's the size on the l/s pocket t
July 03, 2012 @ 21:41:33
Ile trade a supreme floral camp worn 1 time for the herringbone camo camp
July 03, 2012 @ 21:52:26
black baseball jersey size?
July 03, 2012 @ 22:04:28
pm'd

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 03, 2012 @ 22:05:20
pm'd.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 03, 2012 @ 23:36:08
black baseball jersey size?

large
July 03, 2012 @ 23:36:20
what's the size on the l/s pocket t

its medium my dude
July 03, 2012 @ 23:39:02
check inbox my man

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 04, 2012 @ 03:15:23
Trade Wht Floral Hoodie for your Gray Box Logo.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 04, 2012 @ 03:42:25
all sizes are up
July 04, 2012 @ 04:52:41
shotgun black kate moss size med lol!
is it still for sale?
July 04, 2012 @ 04:59:46
shotgun black kate moss size med lol!
is it still for sale?

yup
July 04, 2012 @ 05:29:37
Box logo hoodie SOLD
July 04, 2012 @ 05:30:27
out of curiosity did you sell it to soysauce?
July 04, 2012 @ 06:21:55
out of curiosity did you sell it to soysauce?

nope
July 04, 2012 @ 23:51:16
bump
July 04, 2012 @ 23:57:48
what kind of shape is the kate moss T in?
July 05, 2012 @ 00:01:08
what kind of shape is the kate moss T in?

its in great shape
July 05, 2012 @ 00:01:41
pm'd
July 05, 2012 @ 00:05:38
what kind of shape is the kate moss T in?

its in great shape


like 10/10 or what? send me some more pics.
July 05, 2012 @ 00:10:36
what kind of shape is the kate moss T in?

its in great shape


like 10/10 or what? send me some more pics.

im selling it today bruh.
July 05, 2012 @ 00:11:10
kate moss gone
July 10, 2012 @ 16:09:23
bump
Please login first to reply.
x