CLOSECLOSE

July 11, 2012 @ 22:58:19
interested in the BS 9/11 tee

30 shipped unless you live far.
July 11, 2012 @ 23:12:17
none of anything i have is fake, lol. nigga you commented on my thread three times how you gunna tell me to get a life. Musty ass nigga ... lol tongueface
Link


lmfaooooooooo a gif you need to press a link for...aye..your hoodie is fake..deal with it ok??? its ok bro...anyone can click on my name and see you are on alllll of my posts..even the 30 of them I flagged you bored hoe...mods have been notified..im not gonna go back and forth anymore its kinda makin me feel like im 13 as you are now smh good luck
July 11, 2012 @ 23:40:05
bump
July 11, 2012 @ 23:42:45
I doubt kaws fakes exist, people who make fakes only make fakes of the hyped items

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 11, 2012 @ 23:45:09
I doubt kaws fakes exist, people who make fakes only make fakes of the hyped items

Thank you.
July 15, 2012 @ 02:56:32
Pmd you @twothreechi
July 15, 2012 @ 02:58:35
bump
July 15, 2012 @ 21:28:30
http://i1233.photobucket.com/albums/ff390/ShaneDawg021/boratthumbsup.png

Bump
July 16, 2012 @ 04:14:01
Nice items
July 28, 2012 @ 19:01:58
bump. new shit added.
July 29, 2012 @ 19:59:56
bumppp.
July 29, 2012 @ 21:41:47
lowest on kaws hoodie hmu paypal ready
August 02, 2012 @ 03:47:43
Bump.
August 03, 2012 @ 18:28:33
up....
August 04, 2012 @ 19:28:20
bump
August 05, 2012 @ 05:17:18
bump
August 07, 2012 @ 21:56:26
I doubt kaws fakes exist, people who make fakes only make fakes of the hyped items

Thank you.


they make fake everything you dumbasses...lol
August 08, 2012 @ 18:23:19
This nigga still mad hHAhahahahAHaha
August 09, 2012 @ 01:44:28
mont blanc added.
August 09, 2012 @ 01:53:00
How much for Mont blanc?
August 09, 2012 @ 03:34:31
Probably gonna get some insane amount for that Mont Blanc
Free bump

Fucktard we been developed a ratio

August 09, 2012 @ 03:51:03
This nigga tagging his photos with a $20 bill? Rich dude haha.
Another free bump.
August 09, 2012 @ 07:15:29
pm'ed

we were lucky

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 09, 2012 @ 11:12:37

Inactive User

Interested in Mont Blac. What's the HO? blushing
August 09, 2012 @ 20:21:35
havent got offers yet, offer up!
August 11, 2012 @ 00:35:47
How much for the Mont Blanc hoody shipped to UK
August 11, 2012 @ 19:28:50
Offer! testing waters with the mont blanc.
August 20, 2012 @ 02:15:39
bump
August 23, 2012 @ 01:18:44
bump.
Please login first to reply.
x