[FS] Versace for H&M ”Kanye West” Bomber Jackets

November 19, 2011 @ 23:43:22
sold out everywhere etc. but you already know it all

I got 5jackets, 4 x large and 1 piece of xtra large, there weren't even smalls i think? not at my hnm anyway..

i only accept paypal, send as a gift or add 4percent
i do ship worldwide

price: i don't even know, just hit me up with a price i can't pass on. not really sure if i want to sell them now anyways since the hype should be even bigger when that victoria's secret show airs on tv on 29th november.

forgot to tag the pic but everyone knows me here, im legit as fuck, will take tagged pics tomorrow

taking trades in shoes like common projects, margiela, kris van assche, balenciaga etc. sizes that fit 9.5-10us in nikes or vans. maybe some givenchy tees too, just hit me up with some high fashion shit you think i might be interested in.



November 20, 2011 @ 00:36:36
whatre the measurements? hit me up

free max b 2013

November 20, 2011 @ 00:45:02
dis niggah went in.
November 20, 2011 @ 01:34:23
how do the jackets fit? compare to obey jacket plz
November 20, 2011 @ 01:36:44
never owned an obey jacket... they true to size but they're kinda short, but they're meant to be like that, see kanye for example, he's rocking a long shirt under the jacket

btw one Large sold

3larges and one XL to go.
November 20, 2011 @ 01:40:15
would you trade a medium leather or bomber for a size large bomber thanks
November 20, 2011 @ 01:44:28
I would if I lived in the states but I really don't wanna spend 20euro on shipping the jacket since I don't need a different size, sorry bro.
November 20, 2011 @ 02:05:19
How much did these go for in stores?
(just curious as to what H&M was charging)

edmflavor.com

November 20, 2011 @ 02:14:06
dis niggah went in.


i wouldn't take less than 250USD for them honestly

A Nigga So Young, Sandusky Tryin To Fuck Me.

November 20, 2011 @ 02:58:45
I see stacks in your future smokeyface. Can't knock the hustle as long as the ugly shit dont touch yo flesh nigguh.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

November 20, 2011 @ 14:42:45
How much did these go for in stores?
(just curious as to what H&M was charging)


130usd
100euro
November 22, 2011 @ 03:51:44
SOsoso desperate for one. Went at 3AM and still didn't get the only thing I wanted. Please let me know if you have anything left.
November 22, 2011 @ 06:01:14
jacket's exclusive as fuqqqqqqq only 20 per store or at least the one in my city
November 22, 2011 @ 06:47:00
no it was only 10 per store not including mannequins... haha yeah i woke up at 3AM and didn't get one...
November 22, 2011 @ 18:50:09
I see stacks in your future smokeyface. Can't knock the hustle as long as the ugly shit dont touch yo flesh nigguh.


lol @ this guy going out of his way to hate

free max b 2013

November 24, 2011 @ 07:35:17
hey whats the cheapest price your willing to sell a large one for?
November 24, 2011 @ 08:06:20
where are you based bro? whats the XL like fitwise?
November 24, 2011 @ 12:17:55
bump
November 24, 2011 @ 14:08:37

Inactive User

Hey Do you stil have that jacket in XL. and is there an email i can contact you with?
November 24, 2011 @ 18:24:51
I want to purchase a Large one whats the lowest price your willing to offer it for?
November 24, 2011 @ 20:45:33
alexbarczi@gmail.com

offer me a price, don't ask me what the lowest price I would sell the jacket for is
November 25, 2011 @ 21:03:29
Hello Alex
I would like to buy a Large for my boyfriend as a Christmas gift. You had said that the store price is 130 usd would $200.00 Be enough or would you want more? Just email me a price USD and I will make arrangements. I live in Vancouver and I would like to take care of this right away so that it arrives in time for Christmas. PLEASE email me as soon a possible, trishapetrovich@gmail.com. Thank You
November 29, 2011 @ 02:36:13
bump
December 09, 2011 @ 13:11:23
two larges left
January 03, 2012 @ 01:46:10
1or2 larges left, depending if i will keep one for myself or not. bump
January 04, 2012 @ 23:01:17
bump and please stop emailing me with lowball offers like 180 or 200...
January 05, 2012 @ 06:23:58
bump for this niggas grind, lol dude been trying for mad long
January 11, 2012 @ 15:02:52
thank you sir

bump
January 15, 2012 @ 02:59:38
another one sold

guess ill sell the last one that i was intented to keep for a right price too

bump
May 30, 2012 @ 15:00:24
hey do you still have one?
Please login first to reply.
x